Generhvervelse af kørekort

Har du mistet dit kørekort? Så er der hjælp at hente lige her.

Hos Vallekilde Trafikskole tilbydes generhvervelse af kørekort efter betinget eller ubetinget frakendelse.
Hvis det er en betinget frakendelse af dit kørekort, så beholder du din førerret og dermed også dit kørekort, på betingelse af at du aflægger og består en kontrollerende køreprøve, senest seks måneder efter afgørelsen herom.

Herefter har du en prøvetid på 3 år, hvor du ikke må overtræde færdselsloven.

Generhvervelse af kørekort er en nødvendighed hvis du har mistet dit kørekort, og at generhverve betyder at du kan få dit kørekort igen, på visse betingelser. Det vil sige at hvis du går op til en kontrollerende køreprøve og består.

Hvis du har kørt spirituskørsel kræver det nogle lidt andre betingelser, det kræve bl.a. at du gennemføre et ANT-kursus.

Jeg tager primært imod folk fra Hørve, Snertinge og Svinninge, men kunder uden for disse områder er også velkomne til at generhverve deres hos mig.
Jeg er en professionel kørelærer med mere end 15 års erfaring indenfor faget.

Jeg har derfor den rette viden til at klæde dig godt på til enten at tage et nyt kørekort eller til generhvervelse af dit kørekort f.eks. efter spirituskørsel.

Hvad koster generhvervelse af kørekort?

Jeg er en billig køreskole sammenlignet med andre, idet teoriundervisningen foregår i mit hjem. Derfor kan jeg tilbyde generhvervelse af kørekort til attraktive priser.
Den nøjagtige pris på generhvervelse af kørekort kan variere fra kunde til kunde.

Jeg er meget fleksibel over for mine kunder, således at du kan få dit kørekort i hænderne hurtigst muligt. Derfor tilbyder jeg også undervisning i weekenderne samt på lidt skæve tidspunkter af døgnet. Så vi hurtigt kan få dig ud på vejene igen.

Kontakt mig for flere oplysninger om generhvervelse af kørekort

Kunne du tænke dig flere oplysninger om generhvervelse af kørekort, så kan du med fordel klikke rundt her på siden. Du er også velkommen til at kontakte mig, så tager vi en uforpligtende snak.

Jeg kan kontaktes på telefon 27 11 82 40  på mail info@vallekilde-trafikskole.dk eller via kontaktformularen nederst på siden. Jeg vender tilbage snarest muligt.