Teoriundervisning til kørekort i Hørve, Fårevejle, Snertinge & Svinninge

Står du og skal til at tage kørekort i Hørve, Fårevejle, Snertinge eller Svinninge og ønsker du at vide mere om teoriundervisning?

Så er du kommet til det helt rigtige sted. Hos Vallekilde Trafikskole har jeg over 15 års erfaring med at guide og hjælpe mine elever igennem teoriundervisningen, så de føler sig parate til teoriprøven. Så mangler du en kompetent køreskole til at stå for teoriundervisningen, så står jeg klar.

KONTAKT MIG OG HØR MERE

Teoriundervisning kørekort

I ethvert forløb med at tage kørekort, så skal man igennem nogle timers teoriundervisning. Man skal som elev igennem minimum 29 lektioners teori. Her bliver der lagt fokus på regler og love man skal være opmærksom på, som kommende bilist, såsom vigepligter, parkering, manøvrering på vejen, vejkryds og meget mere.

Teoriundervisningen til kørekort foregår sideløbende med, at du modtager praktiske lektioner i kørsel. Målet med teoriundervisningen er at klæde dig på, så du som elev, føler dig tryg og klædt ordentligt på, når du skal op til teoriprøven.

Teoriundervisningen gør dig til en bedre bilist

Hos Vallekilde Trafikskole har jeg meget fokus på, at du som elev ikke blot skal bruge teoriundervisningen til at kunne bestå teoriprøven, men også skal bruge teorien til at kunne blive en bedre bilist. Når vi kører på vejene er det ikke kun vigtigt at man kan køre bilen. Det er også vigtigt, at man f.eks. ved hvornår der højre vigepligt, og hvornår man må køre 90 km/t i stedet for 80 km/t.

Hos Vallekilde Trafikskole lægger jeg stor vægt på en professionel og tryghedsskabende undervisning, så du kan gå til både teori- og køreprøve, med evnerne og selvsikkerheden i orden og forhåbentligt bestå på første forsøg.

Som nævnt er teoriundervisningen en del af forløbet med at tage kørekort. Du kan læse mere om vores forløb med kørekort her.

Kontakt mig og hør mere om teoriundervisning

Hvis du har spørgsmål omkring teoriundervisning eller blot ønsker at tage kørekort hos mig, så er du meget velkommen til at kontakte mig.

Du kan ringe til mig på 27 11 82 40 eller sende mig en mail på info@vallekilde-trafikskole.dk.