Kørekort i Hørve, Snertinge & Svinninge

Står du og skal i gang med at tage dit kørekort, og er i tvivl om hvordan og hvorledes.
Så står jeg klar til at vejlede dig, uanset om det er et nyt kørekort du skal have eller om det er generhvervelse af dit gamle.

Jeg har fokus på at gøre læringen spændende samt at give kompetent undervisning i teorilokalerne og på kørebanen, så du føler dig tryg når du selv begiver dig ud i trafikken.

Overvejelser før du vælger hvor du vil tage dit kørekort

Inden du tager dit kørekort er det en rigtig god idé at gøre sig nogle overvejelser omkring hvor du vil tage dit kørekort, fordi det kan både være prisen, kørelæreren eller noget helt tredje der er afgørende for hvor du vil tage dit kørekort.

Det er altid en god idé at være helt sikker på hvad prisen for dit kørekort er, men også hvad det indeholder. Du skal sætte din startpakke indeholder, da den gerne skal indeholde de obligatoriske timer, der kræves for at du kan gå til køreprøve, om prøvegebyr og leje af bil under den praktiske prøve er med i pakken. Da det ellers kan blive en del dyre end først antaget.

Hos Vallekilde Trafikskole, har vi en pakke pris pr. på 14.000 kr. som indeholder følgende:

• 4 lektioner på manøvrebanen
  • Ubegrænset teori
  • 16 kørelektioner på vej af 45 min
  • 4 lektioner på køreteknisk anlæg
  • Leje af bil til første køreprøve

Du skal betale for dit kørekort på følgende tidspunkt:

1. Ved start = 4600 ,-
  2. Efter lektion 27 = 4600,-
  3. Efter lektion 44 = 4800 ,-

Foruden pakke prisen, skal du betale et prøvegebyr på 1000 kr. via e-boks, have en lægeerklæring til ca. 500 kr. samt et førstehjælpsbevis og det koster ca. 650 kr.

Bliv godt klædt på til at tage dit kørekort

Før du vælger hvor du skal tage dit kørekort, kan det være en god idé at tale med kørelæren da, han/hun gerne skal gøre dig tryg ved situationen samt være seriøs og fornuftig.

Jeg står derfor til rådighed, så du er altid velkommen til at kontakte mig så vi kan tage en snak om dine ønsker.

Jeg kan kontaktes på 27 11 82 40 eller info@vallekilde-trafikskole.dk